Het 2e avontuur is aanstaande! - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Tom Peters - WaarBenJij.nu Het 2e avontuur is aanstaande! - Reisverslag uit Thorn, Nederland van Tom Peters - WaarBenJij.nu

Het 2e avontuur is aanstaande!

Door: tompeters

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 Januari 2012 | Nederland, Thorn

Gia soe beste volgers,

Ti kanis? Juist, dit is Grieks!
Zoals de meesten van jullie wel weten - of niet - begin ik eind deze maand aan mijn 2e buitenlandse avontuur. Ik zal afreizen naar het land waar de democratie is uitgevonden, waar ouzo een dagelijks begrip is en waar tevens veel van onze euro's naartoe zijn gevloeid: Griekenland. En specifieker: Athene. Ik zal stage gaan lopen bij de Greek Association for Atlantic and European Cooperation, kortweg ook wel GAAEC genoemd. Deze organisatie zet zich in voor meer internationale, transatlantische samenwerking. Dit is hun website: http://www.gaaec.org/?q=en/index

Op dit moment is het meeste papierwerk geregeld, op een paar kleine dingen na. Zo weet ik nog niet precies in welk studentencomplex ik terecht zal komen. Hier zie ik al een van de eerste uitdagingen: in Zuid-Europa wordt er wat relaxter omgegaan met dit soort zaken, terwijl ik het liefst alles al geregeld heb. Maar dit maakt deze stage ook wel heel interessant. We gaan het zien, ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Ik probeer iedereen op de hoogte te houden via dit blog, zodat ook jullie kunnen meegenieten van mijn nieuwe reis!

• 07 Januari 2012 - 14:12

Mink: