Let's go to a land down under! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tom Peters - WaarBenJij.nu Let's go to a land down under! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Tom Peters - WaarBenJij.nu

Let's go to a land down under!

Door: Tom Peters

Blijf op de hoogte en volg Tom

19 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Beste volgers,


Na 'Berlijn', 'Athene' en 'Leuven' sta ik op het punt om - ditmaal samen met goede vriend Michiel - wederom naar het buitenland te vertrekken. Het was een typisch gevalletje nu of nooit; een dergelijke reis maken zou naarmate de jaren verstrijken steeds moeilijker worden vanwege het welbekende huisje-boompje-beestje verhaal, en deze fase wilde ik vooralsnog niet ingaan. 'Je bent jong en je wilt wat', hoor ik regelmatig, en uiteraard ben ik meer dan bereid om deze uitspraak eer aan te doen.


Net als de vorige keren wil ik jullie deel uit laten maken van dit nieuwe avontuur. Via waarbenjij.nu en Facebook zal ik jullie op de hoogte houden van de recentste ontwikkelingen op backpackgebied.


Maandag om 10:30 uur is het dan zover: Michiel en ik zullen naar 's lands hoofdstad afreizen en vanuit daar het vliegtuig nemen naar Singapore (12 uur vliegen), alwaar ons een tussenlanding van 3 uur wacht, waarna we nog eens 9 uur mogen bivakkeren op een paar kilometer hoogte. Mijn comfortabele bedje zal worden verruild voor goed beslapen stapelbedden, mijn geliefde schnitzeltje zal worden vervangen door pittige Aziatische maaltijden en Duco zal plaatsmaken voor kangaroos!


Cheers mate!

  • 19 Februari 2015 - 17:02

    Patty:

    nou neefje heel veel plezier en geniet ervan. doe voorzichtig

  • 19 Februari 2015 - 18:34

    Jeanny:

    Hoi Tom, wat ik je nog als supertip mee wil geven; als je in Singapore zo lang moet wachten, kan ik je van harte aanbevelen om de zeer luxe douches even op te zoeken. Na al die tijd in zo'n benauwd vliegtuig voel je je niet meer zo fris vaak en ik vond het fantastisch om even te kunnen douchen. Zoals gezegd, het zijn heerlijk luxe douches en je voelt je daarna weer helemaal mens worden. Absolute aanrader!

    Goede reis!

    Gr. Jeanny

  • 19 Februari 2015 - 19:30

    Sanja Peters-Avramovic:

    Lieve Tom, we hebben heel veel van je Berlijn etc. verhalen genoten. We weten dat we binnenkort ook weer kunnen lachen, ons verbazen of verwonderen.
    We wensen je vooral een goede reis, veel plezier en succes in alles op je weg.
    Hartelijke groetjes uit Maastricht,
    Sanja, Gunar en Emma Peters

  • 19 Februari 2015 - 23:32

    Tom:

    Bedankt voor de leuke reacties. Patty, zal zeker lukken. Jeanny, bedankt voor de tip, hopelijk zijn deze douches nog steeds present. Sanja, bedankt voor het compliment, en ik probeer jullie natuurlijk zo goed mogelijk te vermaken de komende tijd!

  • 20 Februari 2015 - 07:57

    Perry:

    Je blijft een heldbaas Tom. Like you said, probably now or never. Geniet van je reis brother!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tom

Actief sinds 05 Juli 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 28074

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 28 Mei 2015

Backpacken in Oceanië en Azië!

31 Januari 2012 - 01 Juli 2012

Afstudeerstage in Athene

01 September 2010 - 20 Februari 2011

Uitwisseling Berlijn

Landen bezocht: